Comunicat sobre la desqualificació de la selecció espanyola de rugby del mundial

Hem deixat passar el cap de setmana per a no interferir en tot el rugbi de competició i de base que s’estava celebrant. Suficient exposició ha tingut el nostre esport per fets que li envileixen i castiguen fins limitis insospitats.

Club de Rugby Sant Cugat com a club formador i de trobada, vol en primer lloc enviar una abraçada agraïda a tots els jugadors que noblement, amb orgull i en representació de tots nosaltres van guanyar la seva classificació per al Mundial. Estem amb vosaltres i fem nostra la vostra tristesa i indignació.

Club de Rugby Sant Cugat seguirà el seu camí, amb la formació, amb la salutació abans i després dels entrenaments a companys, entrenadors i delegats. Recolzant en tot el que puguem als nostres jugadors i jugadores de qualsevol edat, perquè d’ells és el Club. Continuarem apostant pel respecte màxim als col·legiats, creient en els capitans que gestionen i ajuden als companys en el camp i fora d’ell i en l’escrupolós compliment de les normes. De totes les normes. Som del passadís al final de la trobada i per compartir unes cerveses amb els nostres companys competidors. I per descomptat, estem amb els pares que dediquen el seu temps i esforç a fer encara més gran el nostre esport i perquè cali entre els seus fills i filles els extraordinaris valors del nostre esport.

En tot això, estem. De tot ens aixecarem. I per a això, per a aixecar-nos després d’haver estat colpejats tan dur, compteu amb nosaltres.

Club de Rugby Sant Cugat