Comunicat sobre el partit del sènior masculí contra CNPN

COMUNICAT

Estimats socis/as i simpatitzants,

Com coneixeu a conseqüència d’una resolució del Comitè d’Apel·lació de la Federació Espanyola de Rugbi de data d’ahir se’ns obliga a jugar el partit que la pròpia Federació a través del seu Comitè de Disciplina ens havia donat per guanyat contra el Rugbi Poble Nou de la DHB Masculina.

Hem fet arribar a la Federació la nostra postura sobre aquest tema entenent que:

a. La resolució és contrària als principis establerts pel Consell de Rugbi World Cup, el Comitè Executiu de World Rugbi i el Comitè Organitzador de France 2023 al costat de International Rugbi Players per al benestar i seguretat del jugador, que entre altres premisses sosté que tots els equips tindran almenys cinc dies de preparació per a tots els partits.

b. La resolució estén la primera volta de la lliga més enllà dels terminis que la pròpia Federació de Rugbi s’havia marcat per a jugar els partits de la primera volta

c. La resolució incompleix la seva pròpia normativa sobre partits COVID, per la qual es declaraven perduts els partits a aquells clubs que haguessin ajornat sinó quedaven dates disponibles per a jugar.

d. Les limitacions que les nostres instal·lacions ens imposa l’ajuntament fa molt difícil jugar el partit

Per tot l’anterior, hem procedit a l’estudi de tots els recursos que se’ns permetin per a revocar la resolució esmentada.

Això no obstant, basat en el nostre esperit com a Club i sobretot la voluntat de jugar i guanyar els partits en el camp i no en els despatxos, si al final s’han de jugar el partits ho farem igual amb la plena convicció en la victòria que caracteritza a tots els nostres equips i, en aquest cas, al sènior masculí que està realitzant una magnifica temporada per a aconseguir el nostre anhelat assalt a l’elit del rugbi nacional.

Per tot això, us demanem el vostre suport per a aquests 2 partits que queden demà dissabte contra Gotics en la Foixarda i probablement la setmana que ve contra Poble Nou en La Guinardera perquè tots junts tirem endavant aquest compromís que és el de tots.

Força Sancu!
Un cop Sancu!